Reklamacje i zwroty

NASZA PROCEDURA REKLAMACYJNA

WADA PRODUKTU 

Sprawdzamy towar przed wysy┼ék─ů i taka sytuacja praktycznie si─Ö nie zdarza. Jednak, gdyby okaza┼éo si─Ö, ┼╝e otrzymany towar ma wad─Ö produkcyjn─ů prosimy o zg┼éoszenie tego faktu z podaniem numeru zam├│wienia, ┬ánazwy towaru i opisem uszkodzenia. Towar nale┼╝y odes┼éa─ç wraz z pisemn─ů reklamacj─ů oraz otrzymanym dokumentem sprzeda┼╝y. Po otrzymaniu przesy┼éki, jak najszybciej, na nasz koszt wymienimy towar na wolny od wad.

POMYŁKA W WYSYŁCE

Je┼╝eli pomy┼éka w wysy┼éce zam├│wionego przez Pa┼ästwa towaru nast─ůpi┼éa z winy sklepu hedonise.pl ÔÇô koszty wymiany i zwrotu takiego towaru ponosi Sprzedaj─ůcy. Prosimy o zg┼éoszenie takiej pomy┼éki mailowo z podaniem ┬ádanych dotycz─ůcych zam├│wienia: data zakupu oraz┬á jakiego towaru dotyczy┼éa zamiana.

ZAGINI─śCIE PRZESY┼üKI

Jest to sytuacja zupe┼énie od nas niezale┼╝na, ale na szcz─Ö┼Ťcie bardzo rzadka. W przypadku zagini─Öcia przesy┼éki prosimy o przes┼éanie takiej informacji mailem, uruchamiamy wtedy procedur─Ö reklamacyjn─ů w stosunku do firmy przewozowej. Najcz─Ö┼Ťciej ┬ápozwala to szybko znale┼║─ç przesy┼ék─Ö. W przypadku zagini─Öcia przesy┼éki Klient otrzymuje nowy towar lub zwrot wp┼éaty.

REKLAMACJE USZKODZENIA PRZESYŁKI W TRANSPORCIE

Prosimy o sprawdzanie stanu przesy┼éki podczas jej odbioru, w przypadku, gdy nosi ona ┼Ťlady uszkodzenia prosimy w obecno┼Ťci dor─Öczyciela (listonosz, kurier) spisa─ç protok├│┼é zniszczenia.

Kupuj─ůcy mo┼╝e sk┼éada─ç Sprzedawcy reklamacje dotycz─ůce zawartej Umowy pod adresem mailowym: hedonispl@gmail.com ┬álub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy :IDEAINVENTOR Cezary Sowi┼äski┬á czestk├│w A 24, 98-113 Buczek

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  • imi─Ö,
  • nazwisko,
  • adres,
  • adres e-mail Kupuj─ůcego,
  • dat─Ö zawarcia Umowy stanowi─ůcej podstaw─Ö reklamacji,
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem ┼╝─ůdania Kupuj─ůcego,
  • wszelkie okoliczno┼Ťci uzasadniaj─ůce reklamacj─Ö.

Je┼╝eli podane w reklamacji dane lub informacje wymagaj─ů uzupe┼énienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedaj─ůcy zwraca si─Ö do sk┼éadaj─ůcego reklamacj─Ö o jej uzupe┼énienie we wskazanym zakresie.

Sprzedaj─ůcy rozpoznaje reklamacj─Ö w terminie┬á14 dni┬áod daty jej otrzymania w prawid┼éowej postaci. Odpowied┼║ na reklamacj─Ö wysy┼éana jest na podany przez Kupuj─ůcego adres e-mail b─ůd┼║ na adres poczty tradycyjnej.

Start typing and press Enter to search

Koszyk